Fresno, Texas Roadhouse

3 juni 2017 - Fresno, California, Verenigde Staten

Met Subway als ontbijt gaan we eerst op zoek naar een Rand Mc Nally atlas. Zonder deze atlas mis ik het overzicht. Wiedes weet wat ik bedoel. Maar... geen gevonden in Walmart. Morgen dan maar.

Het idee is om morgen Yosemeti National Park te bezoeken. En dan overnachten in Fresno. Zo gezegd, zo gedaan. Zonder dat we het doorhebben is het buiten zomaar dik 30 graden. Terwijl we vertrokken met 15 graden... Tijdens de rit wordt de Champions League finale gespeeld. Wij krijgen daar niets van mee.

In Fresno aangekomen loopt het kwik zelfs tegen de 40 graden. Wat een omschakeling! We komen bij in onze goede, met airco, kamer. Vervolgens gaan we eten in Texas Roadhouse. Een feest om daar te mogen zijn. Ik kan het niet uitleggen. Je moet er geweest zijn. Toch Wiedes? Toch Pierre? Vraag het later maar aan Dennis. Hij kan er nu over meepraten.

Weer aangekomen bij ons motel loopt daar zomaar een Mexicaans bruidje, moederziel alleen, op het parkeerterrein. Echt waar! Dennis is mijn getuige. Waarschijnlijk direct al gedumpt door haar potentiele echtgenoot. Een spontane ingeving van mijn kant. "Are you looking for me?" Gelukkig is haar antwoord 'No'... We kunnen dus gewoon naar onze kamer en ons bed opzoeken.

Ook nu geen mogelijkheid om foto's te plaatsen.