Boston

3 juni 2023 - Cambridge, Massachusetts, Verenigde Staten

Een vlekkeloze vlucht. Goed eten, en veel country playlists op Spotify.

We melden ons op tijd bij onze B&B. Deze ligt ver buiten het centrum, aan een doodlopende straat. De rust overheerst. We zijn de komende 3 dagen te gast bij de fam. Rosenberg, van Israëlische afkomst. Moeders spreekt Engels en Hebreeuws. Haar zoon regelt de boekingen vanuit New York. De kamer is sober maar is voldoende voor ons.

Direct na het 'inchecken' gaan we lopen. Het loopt tegen de 30 graden. Waar we naar toe lopen weten we niet, we gokken maar wat. Uiteindelijk komen we op een binnenplaats met zowaar muziek uit de jaren ’70. We zitten peut an. We doen daar onze eerste (Heineken) biertje en proosten op de komende vakantie. Echter slaat de sfeer om als een andere playlist door de boxen klinkt. Wat het is weten we niet. In ieder geval valt dit niet onder de noemer ‘muziek’. De vrouwelijke bediende geniet zichtbaar van deze 2 Westfriese jongens en haar beloning voor haar aandacht voor ons is een flinke fooi.

Uitzakken doen we op de veranda van onze B&B en zien dat het weerbericht voor het komend weekend niet al te best is. De temperatuur gaat een eind zakken en er komt regen. En dat met ons programma... We gaan het zien. We komen uit West Friesland en laten ons niet zomaar kisten.

1. Sjon:
    3 juni 2023
    Gerrit en Widus ook wij hebben Boston bezocht vergeet niet de enige traditie die er is daar de " Boston thee party" te bezoeken dat zijn de vaarten waar oa de nederlanders de thee naar Amerika vaarden maar overboord gooiden ivm een belasting protest.
    Verder is ook Ottawa erg mooi met zijn vele sluizen en dan op naar het duizend eilanden gebied tussen Canada en Amerika, zomaar wat tips veel plezier.
  2. Gerrit:
    Bedankt Sjon!
  3. Silvia Slagter:
    3 juni 2023
    Niet te gek hoor met fooien geven aan dames......
  4. Linda:
    3 juni 2023
    Mooi dat jullie goed zijn aangekomen.
    Geniet ervan en net wat Sil zegt niet te gek he😉
  5. Relis:
    3 juni 2023
    Vergeet niet een bezoek aan cheers!