The day before

29 mei 2017

De Kermis is achter de rug! Wat hebben we weer genoten! En nu Amerika!

Morgen vertrek ik met Dennis in alle vroegte naar Schiphol waar we in de loop van de ochtend vliegen op San Francisco. Hier blijven we 3 dagen om vervolgens met de auto   Amerika verder in te gaan. Op 22 juni zijn we weer terug.

Voor mij is het de 7e keer dat ik naar Amerika ga, voor Dennis is het zijn eerste keer. Lang naar uitgekeken, maar nu is het zover.

Ik probeer zo goed mogelijk een reisverslag bij te houden, voor hen die dit interesseert  kunnen ons volgen. Daarnaast probeer ik ook enkele foto's te plaatsen.

Gerrit ('G') en Dennis

1. Brigit:
    29 mei 2017
    Heel veel plezier zo saampie's.
  2. Carlien:
    29 mei 2017
    Veel plezier mannen, ik verheug me erop jullie belevenissen te lezen!
  3. Pierre:
    29 mei 2017
    Heel veel plezier toegewenst. Ik heb je met kermis niet zoveel gesproken, zodat je me niet jaloers kon maken. Maar ik ben het toch. Succes.
  4. Hans en Corina:
    Veel plezier mannen!
  5. Linda:
    29 mei 2017
    Bijzonder hoor zo met zijn tweeën.
    Heel veel plezier geniet ervan.
  6. Sjon:
    29 mei 2017
    Nou top mannen stinkend jaloers maar goed heel veel plezier en de groeten op Alcatras.
  7. Kees en Mieke:
    Gerrit en Dennis,
    Veel plezier de komende weken in Amerika. Doe voorzichtig met het fietsen op de Golden Gate Bridge en laat natuurlijk ook merken dat jullie trots zijn op onze Rotterdamse club.
    Mieke en ik gaan jullie belevenissen met genoegen volgen!
  8. Ina:
    29 mei 2017
    Vader en zoon, heel veel plezier met het zien, ruiken en proeven van Amerika!
    En natuurlijk met het drie weken samen zijn, dat moet ook een boeiende uitdaging zijn ;)
    Ik kijk al naar het volgende stukje uit :)
  9. Erna:
    29 mei 2017
    Veel plezier Gerrit en Dennis! Ben nu al benieuwd naar jullie verhalen.
  10. Paula:
    Gerrit en Dennis,
    Ik wens jullie heel veel plezier samen.
    Ben benieuwd naar jullie reisverhalen.
  11. Aad:
    Morrie Gerrit en Dennis,

Heel veel plezier samen in Amerika, vader en zoon samen op reis moet een
    mooie ervaring worden en zijn.

Je hebt mazzel dat ik niet op Schiphol ben, je had waarschijnlijk wel in een 100 % controle beland met een algehele ontkleding. Goede reis.

Ben benieuwd naar jullie reisverslag.
  12. Anita:
    30 mei 2017
    Heel veel plezier, enjoy and keep it cool :-)
  13. Elly:
    1 juni 2017
    Gerrit en Dennis, heel veel plezier in Amerika, geniet er lekker van !!