NISSAN, CAPE COD

6 juni 2023 - North Kingstown, Verenigde Staten

NISSAN, CAPE COD

De auto is een Nissan Versa geworden. Met een extra item op de radio zodat we kunnen kiezen uit een categorie van muziek die ons aanstaat. Daaronder hangen vervolgens meerdere stations die die muziek draaien. Perfect. Check: Willie Nelson met 'On the road again'.

De eerste rit was naar Cape Cod, een schiereiland van Massaschusetts. Helemaal naar het noordelijk puntje gereden. Ongelooflijk dat hier zoveel toeristen naar toe gaan. Zo ook deze maandagochtend. Er was eigenlijk niet zoveel te zien. Wij zeiden nog tegen elkaar, Enkhuizen en Hoorn steekt hierboven uit. Welgeteld 1 foto heb ik van Cape Code gemaakt. Dat zegt genoeg.

Maar we hadden hierdoor beiden de mogelijkheid de auto goed te leren kennen.

Omdat Wiedes graag nog 2 staten aan zijn lijstje wilde toevoegen, was het plan om in Rhode Island of Connecticut te gaan overnachten. Omdat ik deze 2 kaarten echter niet van te voren had gedownload moest dit ter plekke gebeuren. Maar waar vind je een wifi punt? De Eerste Hulp van het ziekenhuis bracht uitkomst. We gingen in de ruimte zitten, kregen wifi contact, ik kon de kaarten downloaden en we de bestemming kon gekozen worden.

Uiteindelijk kwamen we uit in North Kingstown in Rhode Island. Een motel met 2 goede bedden maar daar is ongeveer alles mee gezegd. TV werkt niet, de stroomdraden hangen onder het raam, het ziet er uitgewoond uit.

En dan betaal je hier ook nog een beste prijs voor...